2012. január 26., csütörtök

HATALMAS JÁTÉKCSOMAG!!! ÁRON ALÚL! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft


Nagyon szép állapotú játékainktól válnánk meg. Két csomagban rakom fel, mert egyszerűen olyan sok van, hogy gondoltam nem lenne rá vevő : ) Minden játékot fotóztam külön-külön, egy szerkesztőben összeraktam őket, hogy mindegyik látszon. Remélem segíteni fog a döntésben!
A csomagban több értékes játék is van, aminek a darab ára közel 5eft volt. Szép állapotúak! A rosszabbakat kidobtuk!
Nagyon sok játék Régiós, jó minőségű!
A hibákat fotóztam!
A második fotó alapján haladok a leírással balról jobbra:    (az árak tájékoztató jellegűek, hogy aki nem ismeri az legyen tisztában vele, hogy milyen jó áron juthat ehhez a szép csomaghoz : ))
1. Interaktív kocka (5eft körül volt újonnan) Minden oldalán valami érdekesség van (zseb, tépőzár, stb) A közepéből egy plüst lehet kihúzni zsinóron. Szép állapotú, csak a kos buksiján pici folt van, fotóztam. Az első négy fotó erről a játékról készült.
2. Egy napocska (3eft körüli) Csörög, zörög, tekerni lehet a virágot. Szép állapotú, finom puha!
3. 6db műanyag kocka még csomagolásában. Szép állapotú (1800ft körül)
4. Régiós könyv, plüss. Szép állapotú, még zenél (ugat, nyávog, baba sír, ha megnyomja az ember a gombokat)
5. Vonat (meg kell nyomni a gombokat az ablakok alatt és akkor mondja magyarul az állat hangját, és utánozza, hogy csinál ez az állat. Ez egy elég drága játék volt, négyezer valahányszáz ft, 5eFt-hoz közelebb)
6. Vanília illatú, zenélő polip. Ezt imádtam. Az illata már nem az eredeti, de még mindig érezni egy picit. A karjait kell nyomni, azzal lehet zenélni. Csuda jó kis játék. Láttam nemrég a Tescoban 4eft körül volt az ára.
7. Bébi lógó játék, akár hordozóra, akár etetőszékre, babakocsira lehet Sok kis kütyü van rajta (ennek az árára nem emlékszem)
8. Etetőszékre cuppantható játék (3eft körül volt) Forog, csuda aranyos állatok vannak rajta. HIBÁTLAN!!!!
9. Horkoló maci (na ez baromi drága volt, de már nem emlékszem. Horkol. Fotóztam a hibát. A buksija kicsit maszatos, meg a sapija.
10. nagy méretű virág
11. kelj fel Jancsi - maci jön elő ha megnyomjuk a sárga gombot
12. Forma bedobó labda (árára nem emlékszem) 2 forma hiányzik, de 10megvan!
13. csörgő, zörgő játék kupacot raktam össze (8játékkal)
14. 3plüss (egy nagy béka, ez már nem zenél sajnos, és picit foltos, de nálunk még így is nagy kedvenc volt, egy maci és egy kisebb maci)
15. 6db puha kocka, számokat tanítja
16. egy forma kirakó vonat, amiből egy alkatrész hiányzik, fotóztam.
Ennyi : )
Ha bármi kérdés lenne csak írjatok. Szívesen válaszolok!
Nézzetek szét, van még egy nagy játékcsomag, több Fisher Price játék, és könyvcsomagok! Igazán szép állapotúak!
Ha esetleg valakinek úgy jó, akkor Gödöllőre, Pécsre és Pest egy részére el tudjuk szállítani. Vagy futárral, ahogy jobb!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 01:17
. HATALMAS JÁTÉKCSOMAG!!! ÁRON ALÚL! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft